Infolinia Tidetelco
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Infolinia Tidetelco
TideTelco Infolinia to usługa online, która umożliwia:
- wstawienie przygotowanego nagrania powitalnego lub odtworzenie powitania przez syntezator mowy/lektora IVONA (dzięki temu, dla każdego rozpoznanego klienta powitanie będzie spersonalizowane)
- zbudowanie tzw. drzewa IVR, czyli ustawienie przekierowań (po wybraniu tonowo opcji na klawiaturze telefonu) do następnych nagrań lub działów firmy, przekierowania można robić na dowolne numery, a zatem też np. do osób technicznych będących w terenie, pracujących stale poza biurem
- identyfikacja osoby dzwoniącej np. przez wprowadzenie dedykowanego numeru klienta i na tej podstawie rozpoznanie, do którego opiekuna przekierować rozmowę.
Czy ktoś z was ma coś takiego w firmie? czy jest to przydatne w biurze podróży?
- wstawienie przygotowanego nagrania powitalnego lub odtworzenie powitania przez syntezator mowy/lektora IVONA (dzięki temu, dla każdego rozpoznanego klienta powitanie będzie spersonalizowane)
- zbudowanie tzw. drzewa IVR, czyli ustawienie przekierowań (po wybraniu tonowo opcji na klawiaturze telefonu) do następnych nagrań lub działów firmy, przekierowania można robić na dowolne numery, a zatem też np. do osób technicznych będących w terenie, pracujących stale poza biurem
- identyfikacja osoby dzwoniącej np. przez wprowadzenie dedykowanego numeru klienta i na tej podstawie rozpoznanie, do którego opiekuna przekierować rozmowę.
Czy ktoś z was ma coś takiego w firmie? czy jest to przydatne w biurze podróży?
Re: Infolinia Tidetelco
u mnie tego nie ma
Re: Infolinia Tidetelco
Brzmi ciekawie, ale raczej nie jest mi to potrzebne do szczęścia.
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Zidentyfikowani użytkownicy: malwinapiorek