Podróże i praca w jednym?

Chorwacja? Egipt? Dyskusje na tematy dotyczące turystyki i wypoczynku za granicą.
no avatar
User

DziewczynaBilla

Posty

211

Dołączył(a)

1 paź 2012, o 21:16

Podróże i praca w jednym?

Postprzez DziewczynaBilla » 28 paź 2013, o 07:47

Znacie jakieś programy studenckie w których można się załapać jako student do pracy zagranicą i jednocześnie na różne wycieczki? Czytałam że w jakichs odmianach wymian studenckich cos takiego jest.
?
no avatar
User

Fajnytraper

Posty

13

Dołączył(a)

29 paź 2013, o 08:47

Re: Podróże i praca w jednym?

Postprzez Fajnytraper » 29 paź 2013, o 08:50

Co do wymian studenckich to nie mam pojęcia, ale gdzieś tu na forum już mi mignał adres do:
http://www.jobster.pl/20/13_zasady-work-and-travel-usa - właśnie o pracy i podróżach w USA, ale to dokładniej musiałabyś poczytać na stronie - ja się nie wglębiałem bo już nie jestem studentem, więc i tak się nie załapię:)

Choć chciałbym
no avatar
User

WillaBartek.pl

Posty

66

Dołączył(a)

3 maja 2013, o 14:05

Re: Podróże i praca w jednym?

Postprzez WillaBartek.pl » 31 paź 2013, o 08:25

Takich programów gdzie możesz podróżować i pracować w jednym- jest kilka,trzeba wybrać tylko ten naprawdę sprawdzony i godny polecenia,aby nie czuć się później rozczarowanym. Wcześniej coś takiego było do USA.
no avatar
User

Agnieszka3

Posty

209

Dołączył(a)

29 sty 2013, o 09:15

Re: Podróże i praca w jednym?

Postprzez Agnieszka3 » 4 gru 2013, o 09:17

Słyszałam o tych programach, ale szkoda, że nie są bardziej popularne.
Polscy uczniowie i studenci raczej wyjeżdżają do pracy w przerwach na ferie czy wakacje, a usługi takie jak tanie loty do Birmingham (jak te chociażby: http://www.katowice-airport.com/pl/dla- ... birmingham ) pozwalają szybko dostać się do Anglii i tam złapać pierwszą lepszą pracę.
Oba te rozwiązania są warte uwagi.
no avatar
User

Jastrzebiec_eu

Posty

26

Dołączył(a)

19 paź 2013, o 14:00

Re: Podróże i praca w jednym?